ثبت نام
مدارک مورد نیاز جهت عضویت
صدور و تعویض کارت نظام پزشکی
ساخت مهر نظام پزشکی
تجدید ثبت نام
حق عضویت
گواهی تایید امضاء
مدارک مورد نیاز جهت دریافت شماره نظام پزشکی
«فارغ التحصیلان رشتههای پزشکی و دندانپزشکی»
1- یک قطعه عکس رنگی 4 × 3
2- رسید پرداخت مبلغ 800/000 ریال به حساب 0106147010004 بانک ملی شعبه ابوریحان به نام نظام پزشکی پاکدشت بابت ثبت نام اولیه
3- رسید پرداخت مبلغ 300/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت صدور کارت عضویت
4- رسید پرداخت مبلغ 350/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت ساخت مهر آرمدار نظام پزشکی
لطفاً مبلغ فوق را جداگانه پرداخت نمائید.
5- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
6- اصل و تصویر کارت ملی
7- اصل و تصویر یکی از مدارک ذیل:
1-7) پروانه دائم پزشکی یا دندانپزشکی
2-7) پروانه موقت پزشکی یا دندانپزشکی
3-7) معرفینامه عکسدار اعزام به طرح خدمت پزشکی یا دندانپزشکی
4-7) گواهی عکسدار معافیت از طرح خدمت پزشکی یا دندانپزشکی
5-7 ) دانشنامه تحصیلی
6-7) حکم یا ابلاغیه عکسدار دستیاری
7-7) شناسنامه پدر مقاضیانی که تک فرزند هستند.
8- کارت یا معرفی نامه بنیاد شهید متقاضیانی که جزو گروه ایثارگران هستند.
توجه 1: حضور متقاضی در هنگام ارائه مدارک و تکمیل و امضاء فرم درخواست عضویت ضروری است و فرم عضویت فقط به دانش آموخته محترم ارائه میگردد.
توجه 2: متقاضیانی که مقیم خارج از کشور هستند پس از تکمیل فرم درخواست عضویت جهت گواهی امضاء و تأیید فرم و عکس خود به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ارائه وکالت نامه از سوی وکیل متقاضیان مقیم خارج از کشور جهت انجام امور اداری الزامی میباشد.
در خصوص فارغ التحصیلانی که معرفی نامه اعزام به طرح آنها از دانشگاههای علوم پزشکی شهرستانها صادر گردیده، جهت ارائه مدارک فوق به سازمان نظام پزشکی همان شهرستان مراجعه نمایند
مدارک مورد نیاز جهت دریافت شماره نظام پزشکی
«فارغ التحصیلان رشتههای داروسازی و مامائی»
1- یک قطعه عکس رنگی 4 × 3
2- رسید پرداخت مبلغ 800/000 ریال به حساب 0106147010004 بانک ملی شعبه ابوریحان به نام نظام پزشکی پاکدشت بابت ثبت نام اولیه
3- رسید پرداخت مبلغ 300/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت صدور کارت عضویت
4- رسید پرداخت مبلغ 350/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت ساخت مهر آرمدار نظام پزشکی
»» لطفاً مبلغ فوق را جداگانه پرداخت نمائید.
5- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
6- اصل و تصویر کارت ملی
7- اصل و تصویر یکی از مدارک ذیل:
الف) دانشنامه تحصیلی ب) برگه اعزام به طرح عکسدار (با تاریخ معتبر)
ج) پروانه دائم د) پروانه موقت
ﻫ ) ابلاغیه عکسدار دستیاری برای رشته داروسازی
توجه 1: حضور متقاضی در هنگام ارائه مدارک و تکمیل و امضاء فرم درخواست عضویت ضروری است و فرم عضویت فقط به دانش آموخته گرامی ارائه میگردد.
توجه 2: متقاضیانی که مقیم خارج از کشور هستند پس از تکمیل فرم درخواست عضویت جهت گواهی امضاء و تأیید فرم و عکس خود به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ارائه وکالت نامه از سوی وکیل متقاضیان مقیم خارج از کشور جهت انجام امور اداری الزامی میباشد.
در خصوص فارغ التحصیلانی که معرفی نامه اعزام به طرح آنها از دانشگاههای علوم پزشکی شهرستانها صادر گردیده، جهت ارائه مدارک فوق به سازمان نظام پزشکی همان شهرستان مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت دریافت شماره نظام پزشکی
«علوم آزمایشگاهی (تک رشتهای)»
1- یک قطعه عکس رنگی 4 × 3
2- رسید پرداخت مبلغ 800/000 ریال به حساب 0106147010004 بانک ملی شعبه ابوریحان بنام نظام پزشکی پاکدشت بابت ثبت نام اولیه
3- رسید پرداخت مبلغ 300/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت صدور کارت عضویت
4- رسید پرداخت مبلغ 350/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت ساخت مهر آرمدار نظام پزشکی
»» لطفاً مبلغ فوق را جداگانه پرداخت نمائید.
5- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
6- اصل و تصویر کارت ملی
7- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهینامه موقت تحصیلی که دارای اعتبار باشد در مقطع دکترای تخصصی
توجه 1: حضور متقاضی در هنگام ارائه مدارک و تکمیل و امضاء فرم درخواست عضویت ضروری است و فرم عضویت فقط به دانش آموخته گرامی ارائه میگردد.
توجه 2: متقاضیانی که مقیم خارج از کشور هستند پس از تکمیل فرم درخواست عضویت جهت گواهی امضاء و تأیید فرم و عکس خود به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ارائه وکالت نامه از سوی وکیل متقاضیان مقیم خارج از کشور جهت انجام امور اداری الزامی میباشد.
در خصوص فارغ التحصیلانی که معرفی نامه اعزام به طرح آنها از دانشگاههای علوم پزشکی شهرستانها صادر گردیده، جهت ارائه مدارک فوق به سازمان نظام پزشکی همان شهرستان مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت دریافت شماره نظام پزشکی
فارغ التحصیلان رشتههای
فیزیوتراپی – تغذیه – شنوائی سنجی – بینائی سنجی – کاردرمانی – گفتار درمانی
1- یک قطعه عکس رنگی 4 × 3
2- رسید پرداخت مبلغ 800/000 ریال به حساب 0106147010004بانک ملی شعبه ابوریحان بنام نظام پزشکی پاکدشت بابت ثبت نام اولیه
3- رسید پرداخت مبلغ 300/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت صدور کارت عضویت
4- رسید پرداخت مبلغ 350/000ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت ساخت مهر آرمدار نظام پزشکی
» لطفاً مبلغ فوق را جداگانه پرداخت نمائید. »
5- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
6- اصل و تصویر کارت ملی
7- اصل و تصویر یکی از مدارک ذیل:
الف) دانشنامه تحصیلی
ب) گواهینامه موقت تحصیلی (با تاریخ معتبر)
ج) برگه اعزام به طرح عکسدار (با تاریخ معتبر)
توجه 1: حضور متقاضی در هنگام ارائه مدارک و تکمیل و امضاء فرم درخواست عضویت ضروری است و فرم عضویت فقط به دانش آموخته گرامی ارائه میگردد.
توجه 2: متقاضیانی که مقیم خارج از کشور هستند پس از تکمیل فرم درخواست عضویت جهت گواهی امضاء و تأیید فرم و عکس خود به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ارائه وکالت نامه از سوی وکیل متقاضیان مقیم خارج از کشور جهت انجام امور اداری الزامی میباشد.
در خصوص فارغ التحصیلانی که معرفی نامه اعزام به طرح آنها از دانشگاههای علوم پزشکی شهرستانها صادر گردیده، جهت ارائه مدارک فوق به سازمان نظام پزشکی همان شهرستان مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت دریافت شماره نظام پزشکی
«اتباع خارجی»
1- یک قطعه عکس رنگی 4 × 3
2- رسید پرداخت مبلغ 800/000 ریال به حساب0106147010004 بانک ملی شعبه ابوریحان بنام نظام پزشکی پاکدشت بابت ثبت نام اولیه
3- رسید پرداخت مبلغ 300/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت صدور کارت عضویت
4- رسید پرداخت مبلغ 350/000 ریال به حساب 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه بابت ساخت مهر آرمدار نظام پزشکی
»» لطفاً مبلغ فوق را جداگانه پرداخت نمائید.
7- اصل و تصویر مدارک ذیل:
الف) دانشنامه تحصیلی
ب) مجوز اشتغال به حرفه پزشکی که توسط وزارت بهداشت صادر گردیده و دارای تاریخ اعتبار میباشد. (در مورد دستیاران ابلاغیه دستیاری عکسدار الزامیست)
توجه 1: حضور متقاضی در هنگام ارائه مدارک و تکمیل و امضاء فرم درخواست عضویت ضروری است و فرم عضویت فقط به دانش آموخته گرامی ارائه میگردد.
توجه 2: متقاضیانی که مقیم خارج از کشور هستند پس از تکمیل فرم درخواست عضویت جهت گواهی امضاء و تأیید فرم و عکس خود به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ارائه وکالت نامه از سوی وکیل متقاضیان مقیم خارج از کشور جهت انجام امور اداری الزامی میباشد.
(( مدارک مورد نیاز جهت صدور و تعویض کارت نظام ))
نظر به استعلامات مختلف در خصوص کارتهای نظام پزشکی و به
جهت متحدالشکل بودن کارتها ، سازمان های نظام پزشکی در سطح کشور میتوانند جهت
تعویض کارت اعضاء خود پس از آماده کردن مدارک به شرح ذیل اقدام نمایند:
1- ارائه اصل کارت نظام پزشکی جهت تعویض
2- اصل و تصویر کارت ملی
3- یک قطعه عکس رنگی جدید 4*3
4- پرداخت حق عضویت سالانه
5- پرداخت مبلغ حق صدور کارت
6- تکمیل فرم مربوطه
توجه:
· حضور فرد جهت احراز هویت الزامی میباشد.
· تحویل کارت فقط به خود شخص انجام خواهد پذیرفت.
· لطفا مبلغ 300000ریال جهت تعویض کارت را به حساب شماره بانک ملت شعبه دانشگاه تهران به نام سازمان نظام پزشکی واریز گردد.
· صدور کارت در سازمان مرکز ی جهت مراجعین حضوری ظرف یکساعت انجام میپذیرد.
· تنها کارت عضویت با تاریخ اعتبار مورد تائید سازمان نظام پزشکی می باشد.
حق عضویت
· مبلغ ثبت نام اولیه در تمامی گروه هایی که حائز شرایط عضویت در سازمان نظام پزشکی می باشند در سال 1392 طبق مصوبه شورایعالی 800000 ریال می باشد.
· مبلغ حق عضویت سال 1391 فارغ التحصیلان مقطع عمومی، تخصص و لیسانسیه های پروانه دار به شرح ذیل میباشد:
تعرفه حق عضویت اعضاء در سال 1391 |
||
1 |
تجدید ثبت نام ماماها، سایر لیسانسیه های پروانه دار در گروه پزشکی |
570000 ریال |
2 |
تجدید ثبت نام پزشکان عمومی، داروسازان، دندانپزشکان و علوم آزمایشگاهی |
800000 ریال |
3 |
تجدید ثبت نام متخصصین |
1300000 ریال |
(( گواهی تائید امضاء ))
مواردی که مربوط به نظام پزشکی می باشد:
1- گواهی های مربوط به اعمال درمانی، بستری، استراحت، گواهی سلامت و ...
2- گواهی های مربوط به داروهای مصرفی (بیماران قلبی، دیابتی، کلیوی و ...)
3- نتیجه آزمایشات که دارای مهر و امضاء پزشک باشد.
توجه: گواهی باید دارای مهر و امضاء اصل باشد(تصویر مهر و امضاء قابل قبول نمی باشد )
توجه:نمونه امضا پزشک نباید مغایرتی با امضاء موجود در سیستم یکپارچه سازمان داشته باشد.
توجه: گواهی میبایست فاقد هرگونه مبلغ باشد.
تاریخ صدور
گواهی می بایست مشخص باشد.
متن گواهی می
بایست به زبان فارسی باشد.
لطفا جهت تائید امضا برای پزشکان خارج از کشور مبلغ 250000 ریال را به حساب شماره 14014014/85 بانک ملت شعبه دانشگاه تهران به نام سازمان نظام پزشکی واریز نمائید.
مواردی که مربوط به نظام پزشکی نمی باشد:
1- گواهی هایی که شامل صورتحساب و پرداخت هزینه های درمانی و بیمارستانی می باشد(برای تائید به بیمارستان مربوطه مراجعه فرمائید)
2- گواهی کار شامل مدت زمان اشتغال در بیمارستان یا مطب، نوع اعمالی که در محل خدمت و طبابت انجام میشود (اعضاء سازمان میتوانند برای تائید به معاونت درمان دانشگاهی که مطب صادرکننده گواهی در حوزه آن دانشگاه فعالیت مینماید مراجعه نمایید.)
3- گواهی های مراکز ترک اعتیاد، مصرف مواد مخدر و
روانگردان (مراجعه به سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت یا دانشگاههای مربوطه)